Miliam, Milton och Milo

/ Permalink / 3

Innan Miliam föddes så tittade vi såklart runt på lite olika namn. Vi hittade namnet Milian, och frågade våra närmaste vad dem tyckte om det osv. Då kom min syster med namnet Miliam istället och vi fastnade direkt. Hon fick namnet ifrån en som gick i samma klass som henne på KOMVUX, hennes mans son heter Miliam. Milton hade min andra syster som ett av favorit namn men vi fick lov att ta det eftersom hon inte skulle/ska ha några barn på några år. Och Milo då, vi har absolut inte härmat en apa som kanske har en son med ett liknande namn, absolut INTE! Vi fick namnet ifrån Malin även där :) så det så! Och OM man nu skulle ta ett namn från någon annan så finns det ingen som har ensamrätt på namn, haha just det! Ha det gött :)

#1 - - Sofia:

Tycker ni valt väldigt fina namn :)

Svar: Tack, det tycker jag med :)
Erika

#2 - - Monia - mamma till Tuvalie:

Vinn presentkort inne hos Edeal.se och köp dig en automatisk såsvisp, kanske en surfplatta eller zumba ? :) Allt du behöver göra är att gilla på facebook så är du med i dragningen!

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-presentkort-hos-edealse.html

Fler tävlingar hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

#3 - - Debban:

Haha! Men jag har härmat dig ;)
Men ni har valt fina namn till era fina pojkar!

Svar: Ja men det gjorde du rätt i, alltså "härmade" mig med namnet ;) Det är ju ett så fint namn :)
Erika

Till top