Julbak

Allmänt / Permalink / 1
Igår julbakade vi lite här hemma. lussebullar och knäck (utan mandel) fick det bli :) sen hade vi inte tid med mer bak, för vi skulle hem till min bror och Ika och bjuda på lite nybakad fika :) passade på att mysa med finaste flickan oxå, mysigt <3 fick massvis med leenden utav henne igår, hjärtat smälter verkligen :D Eftersom dem bor ute i skogen så blev vi Inte så långvariga där. Det blir mörkt så snabbt och så var det glashala vägar med massa snö på, och jag hatar att åka bil i vanliga fall ( får alltid ångest typ, rädd för döden precis som innan) och dessa vägar ute i skogen med älgar som flyger över vägen gör knappat det bättre. Så Ika, det är inte er vi vill ifrån så snabbt, det är jag som vill ha körandet överstökat, haha :P Ja det var väl allt vi gjorde igår. Hade ätardag igår med så vi käkade pizza (ångest). Men nu är det söndag och det betyder återgå till det vanliga. Har bestämt mig för att inte väga mig så ofta. Vet att det kommer bli en "besatthet" för mig då, så jag kör bara på att äta bra och inte bry mig så mycket om vikten, för det är inte den som har betydelse ju. Just nu tittar vi på TV, jag Miliam och Milo. Milton har sovit hemma hos mormor inatt :) blir lite frukost snart sen väntar vi in julkalendern :D
#1 - - Erika:

Hahaha, känns skönt att det inte är oss det beror på :-P fikat var supergott! 5 av 5 möjliga på både knäcken och katterna :-)

Till top