Återbesök

Allmänt / Permalink / 1
Var ju på återbesök med Milo igår. Vi gick ju hem på tidig hemgång. Han vägdes och hade gått ner 190g, inte så farligt mycket tyckte barnmorskan. Sedan skulle blodprovet tas, det gick mindre bra eftersom dem inte fick tag i något kärl i någon utav händerna, så fick gå upp till avdelning 17 och ta ett i huvudet på honom istället. Men allt gick bara bra :)
Tittade även till min bristning som jag fick, men det såg bra ut, dock lite svullet men det är väl inte så konstigt ;)

Nu är vår lille pojk 3 dygn. Känns redan som att han alltid varit med oss.

Miliam&Milton tar det bra, lite svartsjuka är det nog men det är ju så det ska vara när man får ett syskon. Bättre dem reagerar än att inte reagera alls.

Kan knappt fatta att han är här :)

Miliam tjatar redan om att han hoppas att jag har en bebis i magen,
och att han ska vara hos sin mormor nästa gång jag föder, hahahahaha! Kan säga att det inte blir fler barn här! Filmade ju förlossningen och den filmen påminner mig verkligen om att jag INTE vill föda fler barn. Det är ju värt det, men njaa, vill inte gå igenom det en gång till :P

Ska försöka få ihop en liten berättelse sen, när Jimmy och dem stora pojkarna åker på innebandy.
#1 - - jenny behrami:

HIHI jag har redan fått träffa den lilla pojken :D Han är mega fin. Jag vill komma idag med egentligen haha

Till top