Bli medlem!

Allmänt / Permalink / 1
Bli medlem på den HÄR sidan! Det är en sida man kan vinna saker på och det kostar inget att bli medlem :) Även om ni själva inte vill vinna något så kan ni ändå bli medlem, för det hjälper bara en kompis till mig att få bonus :) Hade varit jätte snällt :)
#1 - - Mia 18år - Mamma till William och Marcus:

Har inte kommenterat på länge, så tänkte göra det nu :D. Har något jag undrar :P.

Hur har du mått (än så länge) under graviditeten, är det någon skillnad från när du väntade grabbarna? :).



Jag tänker ofta på illamåendet när jag var gravid. Jag spydde i 6mån med William och 3½mån med Marcus, och om jag i framtiden skaffar ett tredje är jag jätte rädd för att må såå illa igen. För jag spydde konstant, dygnet runt! :(.

Och inga tabletter fick jag heller. Min barnmorska avrådde mig från sådant :(.



Kram Mia

Till top