Skövde

Allmänt / Permalink / 4
Hallå!

Igår blev dagen inte riktigt som tänkt. Malin och min mamma tog barnen och jag stack till skövde med min kusin Sanna. Hon ville så gärna dit för att köra cross, så jag ställde upp och hängde med. Tycker det är kul att titta när hon kör :) Det tog oss 3½timme att ta oss dit och 3½timme att ta oss hem. Var hemma klockan 00:30 ganska exakt. Upp klockan 8 idag för att ta barnen till dagis.

Det gick jättebra att lämna dem där. Trots att det var längesen dem var där. Det blir en lång dag för dem där idag, klockan 16:30 ska dem hämtas. Har ju 15 timmar i veckan på dagis, så dem ska gå där 2 dagar i veckan, från 09:30 - 16:30. Blir nog bra det här :)

Det blir ungdomslotsen idag för min del. Efter det så ska jag handla hem maaaat och allt som mina pojkar behöver :)

Igår lyckades jag få Sannas cross på min högra fot TVÅ gånger. Och kall som jag var om mina fötter, så gjorde det skitont!! Haha, så kan det bli när man är i vägen ;) Och det är ju ingen liten sak hon kör heller!

Jaja nu ska jag inte skriva något mer, men ni får ha det så bra!

Puss på er :)
#1 - - Jennie - mamma till Oliver ♥:

vad är ungdomslotsen?

läste inte du på komvux för ett tag sedan?

#2 - - Jennie - mamma till Oliver ♥:

Okej.. så vad händer ist om man får fråga bara? :)

Jag fick oxå hoppa av :(

#3 - - Jennie - mamma till Oliver ♥:

okej :) det är väl det som är det bästa med att vara ung, man har tiiiiiid på sig att bestämma vad man vill osv :)

#4 - - jenny:

Hej hej! Hur kommer det sig att du aldrig skriver i bloggen mer! Tröttnat kanske?det blir ju så ibland! roligt när du väl skriver i alla fall så man inte missar allt för mycket!

Till top