Hejsan hoppsan

Allmänt / Permalink / 1
Nu var det alldeles för längesen jag skrev i bloggen. Har inte alls tänkt på att göra det, och så har det väl inte hänt allt för mycket heller.

Har precis blivit helt återställd efter min lilla förkylning. Eller ja, jag har liiiite liiiite hosta kvar, men det är snart över gissar jag på :)

Sitter och väntar på att pojkarna mormor ska komma hit. Ska snart börja på lunchen oxå, så vi får mat i magen allihopa.

Har väl inte direkt något att skriva just nu..

Kommer ett till inlägg senare idag, min kusin Jenny bad mig skriva om en grej så jag gör det sen. Så länge kan nu ju besöka hennes blogg :)
#1 - - jenny:

:D va gulligt av dej!! du behöver inte skriva om det än! Jag ska öppna en egen liten sida om mina fönstermålninagr så du kan bara länka till den sen när jag har gjort klart den :DJag säger till dej när den är redo! Får jag några beställningar då så ska dina barn få lite fina figurer som tack för hjälpen :D Hoppas allt är bra med er, allt för länge sedan nu! Jag är hemma mycket denna veckan så vill du träffas kan jag :D

Till top