.....

Allmänt / Permalink / 4
Det är mycket som händer runtomkring nu.. Fått dåliga besked om min älskade storasyster. Men det är inget jag tänker skriva ut om i bloggen än! Jag hoppas för allt i världen att det går att lösa.. Vet inte vad jag skulle ta mig till om hon försvann ifrån oss! :( Älskar dig Carro!
Så i helgen ska vi hem till henne och bara ha det mysigt tillsammans!


Just därför lägger jag inte ner någon energi på något annat! Jag orkar helt enkelt inte bry mig, trots att det inte är någon sanning i det överhuvudtaget! Så det är så det är.. Kanske tar mig i kragen snart och ger det ett försök. Men inte just nu!

Hoppas ni har förståelse för min superdåliga uppdatering, men jag kommer snart tillbaks.



#1 - - Liz:

Fokusera dig på din syster du . Vi överlever fast det är dåligt bloggande.

Man ska ta vara på sina nära och kära.



Hoppas att det blir bättre för din syster

#2 - - Debban:

Hoppas verkligen att din syster blir bättre. fokusera på henne och dina barn nu. Kram

#3 - - madelene:

vet hur du känner dig..många tankar som snurrar i huvudet hela tiden...njut nu ihelgen och ha det så mysigt med din storasyster!..det behöver ni båda!..finns här för dig alltid om du vill prata, dag som natt! <3

#4 - - Emma:

Ta hand om dig och din familj nu Ika, umgås med din syster och bara lev. Tänk inte på sådana skit människor som henne, det finns mycket viktigare saker här i livet! Bara att höra av sig om det är ngt <3

Till top