Jag bajsade inte ;)

Förlossningen med Milo / Permalink / 2
Haha var kanske lite otydlig i min berättelse, när barnmorskan kom in och jag stod och "bajsade", så bajsade jag alltså INTE ;) Haha det var ju bara som lille Milo tryckte på och det kan ju kännas som en stor jävla bajskorv ska ut, men nä det var bara bebis som lurades :) Och så kan jag väl tillägga att jag bad om snitt, när huvudet var ute, lite sent påtänkt kanske ;) "Neeej för hundan!!" var barnmorskans svar, haha! Jaja man kan säg en del roliga saker när man har det lite kämpigt ;)
#1 - - Jenny - mamma till Milo:

Sv: Förstår det :) Hoppas min nästa förlossning också går fort. Förlossningen med Milo gick ganska så exakt på 10 timmar så hoppas jag har oddsen på min sida denna gången också :D

Om det var graviditeten du syftade på så tack :)

#2 - - Angelica:

Det har varit bra och dåligt med blodtrycket.men ska ju dit i morgon så jag hoppas att allt är bra?

Till top