6 veckor.

Allmänt / Permalink / 0

Idag blir Milo 6 veckor. Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Det går ruskigt snabbt iallafall, jag hinner inte riktigt med. Det är inte länge dem är små bebisar, dem växer så snabbt ju! På ett sätt kan det vara skönt att det går snabbt, och det är ju för att jag inte riktigt gillar spädbarnstiden, älskar att mysa med bebis, men jag tycker ändå att denna tiden är den läskigaste! Man oroar sig för så mycket, gör jag ju visserligen för mina stora pojkar oxå, men inte på samma sätt. Svårt att förklara, men ni som har barn vet säkert vad och hur jag menar :)

Har varit hos mamma i Veinge dem senaste dagarna och hållt dem sällskap medans dem grejat med allt. Nu är dem helt färdiga för att äntligen flytta imorgon! Så det blir upp tidigt för att gå till lägenheten och hjälpa till så gott det går med mina sötnosar!

Nu ska jag passa på att sova medans minsta prinsen gör det, han lär ju vakna om ett par timmar för mat igen :)

Natti!

Någon som gillar att hålla i snutte när han sover, gulligt :)

Till top