Låsa bloggen!

Allmänt / Permalink / 21
Snart låser jag min blogg. Men det är endast för min egen del! Det är mycket som händer just nu och jag känner att jag inte vill känna press över att behöva uppdatera, så därför kommer jag låsa den, låta mig själv vila upp mig och må bra igen, skriva när jag känner för det, och sedan låsa upp den när jag känner att jag mår som jag vill och är ute efter! :)

Hoppas ni förstår!


Är det någon som vill ha lösen så får ni säga till! :)
#1 - - michaela:

Jag vill:). Michaela Danielsson på fb

#2 - - Zara:

Det tycker jag att du gör helt rätt i, det tar mycket från en att hela tiden uppdatera sig. Lycka till!

#3 - - Josefine Hofvander:

Skulle gärna vilja ha lösen, om jag får! :)

Du kan skicka det på Facebook då, då min blogg är låst för tillfället, av privata skäl..



Kram! :)

#4 - - Sandrah - mamma till Devin & Vilde:

Jag vill ju gärna läsa om jag får :)

#5 - - SmålandsJenny:

Kommer bli tråkigt att inte få följa med och se hur nästa bebis kommer se ut... men så brukar det ju vara i bloggvärlden :(

#6 - - camilla - Hemis och Hollys mamma:

Hej (Rockabillychic från bdb här) Får jag fortästta följa med lösen? :) Kram

#7 - - Jenniefer:

Hej!

Jag vill gärna ha lösenordet, brukar inte kommentera din blogg. Har följt bloggen sen innan du var gravid med Miliam.

Kram Jenniefer

#8 - - Evelina, mamma till Agnes 1 år:

Jag vill gärna ha lösen och läsa om dina fina pojkar och om den väntade lillebror! :) Skriv så mycket du orkar! :)

Kram Evelina

#9 - - Anonym:

Jag vill absolut ha lösen:)

#10 - - Josefine:

Jag vill ha lösen =)

#11 - - Sandrah - mamma till Devin & Vilde:

Svar: Nej det händer ingenting med mitt :)

#12 - - Sofia:

Skulle gärna ha lösenet! :) har läst din blogg ändå sen du var gravid med miliam! :)

#13 - - Sandrah - mamma till Devin & Vilde:

Svar: Man ska testa med morgonurin eftersom annars kan det man ätit innan under dagen påverka resultatet :)

#14 - - emelie melvins morsa.:

Hoppas du mår bättre snart.. Läser gärna din blogg. mvh

#15 - - frida- mamma till vincent och mattias:

jag vill ha! :D (skicka PM i facebook ) :)

#16 - - stina:

jag vill ha lösen! din blogg är underbar :)))

#17 - - Maria:

Jag vill gärna ha lösen. Har följt dig sen Miliam föddes =)

#18 - - Amanda med Gustav:

Iiiih jag vill ha lösen! :)

#19 - - Emma s:

Hej gumman <3 hoppas verkligen att du vet att det är bara att höra av sig om du vill, finns för dig! Vill gärna ha lösen om jag får? <3

#20 - - Anna:

Hej!

Skulle gärna vilja ha lösen för att fortsätta följa din blogg om det är ok. Har själv ett barn som är lika gammalt som Milton. Som sagt hoppas jag får fortsätta läsa. /Anna

#21 - - Louise:

Jag vill gärna ha lösenordet! :)

Till top