Kävlinge

Allmänt / Permalink / 0
Nu har vi varit ända i Kävlinge och sedan vänt ;) Fast vi stannade självklart ett par timmar innan vi körde hem igen. Vi har varit på barnkalas hos Vincent&Mattias.  Kul att träffa dem igen :) Träffade även en annan mamma med sina 3 döttrar som jag pratat med ett bra tag över internet , det var kul!

Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa. Mikaela kommer hit om en liten stund tror jag.

Imorgon händer inte mycket, ska nog bara ta det lungt, om inget annat kommer ivägen då förstås :P

Måndag så ska jag till ungdomslotsen.

Tisdag så ska jag iväg, JÄTTENERVÖS! Hoppas det går bra!

Onsdag så blir det att tvätta, IGEN! Fy vad tvätt det blir med två små skitgrisar :P

Sedan så vet jag inte så mycket mer som händer den veckan. Har väl inte något planerat direkt!

Nu ska jag titta runder lite på nätet :)


Mikaela.
Till top