TRÖTT

Allmänt / Permalink / 4

Tror ni jag fick någon sömn innan?;) SVAR: Nädå! Haha. Precis när jag publicerade inlägget så hör jag alla i familjen säga " Erika, Nellie är häär". Men det gör mig inget, hellre trevligt sällskap än sova. Det är det värt att vara vaken för =)
Jag har nog inte svårt för att somna sen iaf.

Annars har det väll inte hänt allt för mycket här hemma. Inte mer än att vi slipat vårat matbord och även stolarna till bordet. Så nu är de svart-betsade, blev riktigt snyggt! Bordet ska betsas imorgon, så just för tillfället är vi utan  både bord och stolar =P Men det är ju bara tills imorgon.

Här har vi minstingen i familjen, så himla sööööt ! <3


Och här har vi stora killen i familjen med sina nya men allt för stor byxor ^^ Sötaste Miliam <3


#1 - - Sara - Alicias & Manfreds mamma:

Vilka fina kläder de har!

#2 - - Anonym:

kan milton säga mamma och pappa ?

#3 - - Sofia:

De är så söta, era små pojkar! :D och himla kul att du börjat lägga upp fler bilder :)

#4 - - Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3:

Aaw så söta pojkar!^^

Längtar själv tills mina blir så stora :).



Ps. Jag har beställt en likadan tröja som Miliam har på bilden till William. Fast jag tror den var svart.. Skit snygg! ;D



//kram, Mia

Till top