Gästbloggning av Miliam ;)

Allmänt / Permalink / 2

  ö'hrr6hjtfggn   grfeä-hjssgh cgp87wq FGÖGFWSRTYOXZDUWZCVD


Snart ska vi gå och hyra en film, är ju så tråkigt väder ute. Miliam ska få bestämma vilken vi ska se =) Han fick 20kronor utav sin mormor innan hon åkte iväg, så han lär väl säkert vilja köpa något för dem ;) Men inget godis, kanske en frukt eller något, det gillar han =) Till och med så han sitter och tigger vid fruktskålen hemma hos Erica&Neo ;) Haha min söte pojk <3

Både Miliam&Milton har varit JÄTTESURA idag. Jag skojar inte!! Frågade till och med Miliam om han ville gå ut för att bli på bättre humör, men inte ens det dög. Nu börjar han igen, så ska leka lite med honom, om han nu vill det!!

#1 - - Sara - Alicias & Manfreds mamma:

haha ja får väl se ifall de kommer tillbaka då ;)

#2 - - Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3:

William är likadan, han är inte still i mer än 2sec. Han springer runt som en tokstolle så fort han är fri på golvet! haha.

Men Marcus däremot har blivit snällare och lugnare, nu skriker han inte så ofta längre :).



Jag har sett gubben och damen. Men inte barnet. Men fotspåren i badrummet har jag sett. Och man ser klart och tydligt att de är en liten blöt fot som stampat runt.

Visst är det läskigt, men man börjar vbli van vid det. Min mamma håller på med en massa knasiga saker här hemma! haha. xD

Till top