Knäred

Allmänt / Permalink / 1
Hallå!

Igårkväll fick vi lite besök. Malin, Nellie och Fredde var här =) Alltid trevligt med sällskap.

Idag händer det inte så mycket på dagen, men ikväll så ska jag till Knäred med Felicia. Det är fest hemma hos Lillis föräldrar. Lilli kommer dock inte vara hemma, för hon är i England (som vanligt kan man snart säga, haha ;). Men jag sticker ju dit med Felicia så jag blir ju inte helt ensam ungdom;)
Ska inte dricka iaf, det är en sak som är säkert =D Och det gör ju inte Felicia heller, hon har ju en liten bebis i magen =D

Meningen är att jag ska sova i Knäred med, men tycker ju inte om att lämna mina pojkar så jag ska försöka ta mig hem ikväll. Någon kan säkert hämta mig. Går ju inga bussar från skogen ;) Vill ju oxå vara hemma i tid imorgon annars, eftersom Sophia kommer hit. Men bäst är ju om jag kommer hem ikväll redan =)

Idag har ju inte hunnit hända så mycket =P Bara suttit i lugn och ro och fodrat ungarna med frukost.

Vi hörs senare kanske!
#1 - - Josefine - 18år.:

Haha, min mamma bor i Knäred, så det där med att det inte går bussar, stämmer verkligen! Haha xD Dem går ju iallafall inte allt för ofta.. ;)



Hoppas du får det trevligt där iallafall! :)

Till top