Snö snö snö och återigen SNÖ!!

Allmänt / Permalink / 0
Fy vad jag är trött på detta snöandet nu! Det har snöat hela dagen här, inte ens ett litet uppehåll, inte vad jag har kunnat märka iaf! Jag som tycker att snön ska försvinna nu. Ja, jag kan ju drömma vidare.

På fredag är det bestämt att vi ska till Gekås, men jag tror jag hoppar det så jag kan umgås med Erica och de istället:) Jag kan ju umgås med de ändå, men jag är nog mer pigg och social om ja INTE åker till gekås^^ Man blir ju helt slut utav att gå runder där och boxas med folk.

Idag har vi haft en ganska så mysig dag här hemma :) Barnen har knappt gnällt någonting. Bara lilla Milton som hade sitt humör imorse, vilket han ALLTID har! Ja kan inte fatta varför han alltid vaknar jättearg. Han skriker och skriker och nöjer sig inte med något. Så man får glatt vänta tills han lugnat ner sig lite. Ja, jag gnäller då inte så länge han är lugn på dagarna^^Fast han brukar faktist vara en liten suris på dagarna med :P Men det är lättare att ignorera nu. Jag kan ju faktist inte gå runt och bära på honom hela dagarna, vilket han allra helst vill att jag gör. Jaja nog snackat för min del nu. Ska strax äta:)
Till top