..

Allmänt / Permalink / 4
Jag förstår inte hur det nya fungerar här på blogg.se!?
Ser helt konstigt ut och det står att jag har fått nya kommentarer, men jag kan då inte se några nya :S
#1 - - emma:

hm, vad konstigt att du inte kan se kommentarerna..

hoppas allt e bra annars:) kram

#2 - - erika:

hejsan! kul att du gillade strumpbyxorna till ella, jag är riktigt sugen på att köpa dem :P hittade detta (http://www.kissies.se/?p=3391) inlägget på kissies blogg och tänkte att du kanske ville läsa. jag tror bara hon driver men kan vara kul att läsa kommentarerna hon har fått :P kramar!

#3 - - emma:

hehe , blir glad när någon säger att han är lik mig, för hittils får man bara höra att han är ren kopia av Tobbe.. men de kan ju komma senare med att han blir mer lik mig. dom ändrar ju utseende mkt nu:)



hur är de med er idag?

vad bra att du akn se kommentarerna nu:) jobbigt när blogg strular och så..



ni får ha en mysig lördag:)

kram

#4 - - emma:

hm, synd du inte skrev de tidigare, för då had ejag inte tagit kontakt med dem.. jag ringde och frågade vad de höll på med. ioch hon sa att dom hade haft fullt upp och så, men då ska dom inte säga att de ska höra av sig och sen försvinner dem bara. sen vill jag hellre att dom gör utredningen hnu, än när han är 4 månader., jag vill dom ska börja med utredningen nu så jag får leva mitt liv emd min lilla familj utan soc..



dom skulle höra av sig denna veckan nu som kommer..nu har de gått 3 veckor sen dom sa att dom skulle börja utredningen.



så vi får hoppas att de hör av sig nu i veckan så vi akn börja nån gång.

Till top