Jaha....

Allmänt / Permalink / 2
Jag skulle aldrig skrivit att det krävs mycket för att jag ska bli sjuk, nu sitter jag här med världens halsont. Blir ju alltid så när man skriver något sådant känns det som. Miliam hade 40 i feber igår kväll . Förstår inte varför det aldrig försvinner? Har han feber idag med så får vi ju besöka läkare för att se så han inte har någon infektion i kroppen som man måste ha penicillin för. Nu vaknade båda pojkarna så ska ta dem nu :)
#1 - - Mikaela (barnpassaren) Johansson:

har också ont i halsen kan inte svälja något utan att det gör ont som tur är att det börjar gå över (Y)(L)

men prova strepsil funkar i början, hade sånt när jag var på semester i turkiet =(

puss & kram mikaela<33

#2 - - jenny:

stackars er!! tråkigt att de ska bli sjuka just nu när jag saknar dem och vill leka med dem! :( hoppas det inte är någon infektion!

Till top