Sista April

Allmänt / Permalink / 0

Idag är det sista April, vi går alltså redan in i Majmånad imorgon. Jag kan aldrig sluta förvånas över hur snabbt tiden går. Snart blir vår minsting 1år. Det känns nästan lite overkligt.

Miliam står och tittar ut genom fönstret på alla bilar. Alla bilar han hans bilar. "Mamma, min bil" är vad jag får höra hela tiden, hela dagarna ;) Gulligt ju! Något han oxå nämner varje morgon är "Va e crille?" Haha så fort Malin öppnar dörren till sitt sovrum så springer han oxå frågar det,  och Malin tycker det är lika roligt varje gång =P

Idag så åker vi hem till Lilli. Vi sover där tills imorgon. Kanske så  blir det att jag åker med Lilli och hennes kompis till Liseberg nästa helg =D Vi får se hur det blir med det =)

Jaja nu ska jag kika vidare en snabbis, innan datorn dör.

Till top