Jogga

Allmänt / Permalink / 5
Sitter och väntar på att Sanna ska komma med bilen så att vi kan köra ut till Mellby och jogga. Undra hur långt jag orkar idag ? Jag tänker INTE jogga i Bea-takten idag iaf, tur att hon inte ska med ;) Haha annars hade det nog blivit så ändå, så hade jag varit halvt död efter 500 meter. Hon springer ju inte lite snabbt , att hon orkar!

Ska jogga sakta idag och ta det väääldigt lugnt! Va ju helt förstörd igår ;p.

Jimmy har barnen nu och är nere hos min bror. Får väl gå ner dit när jag kommer hem och gå med dom hem sen. När jag kommer hem så ska jag laga mat medans Jimmy nattar barnen, eller tvärtom. Efter det ska jag duscha och sedan sitta vi datorn och torka, haha! Kan ju inte lägga mig med blött hår och orkar inte dra fram fönen för att föna det tort. Har så tjockt hår så det tar så lång tid att föna, får ju kramp i armen ^^ Sen blir det sängen för mig :) Måste ju lägga mig i tid eftersom nätterna nu för tiden kan vara ganska så jobbiga. Hoppas det inte håller på i 10 år iaf, som det kan göra. Jag skriver mer om det sen :)

Ha det fint allesammans. Ska skriva till Sanna nu och fråga vart hon håller hus :)

PUSS!

Någon som har lust att hjälpa mig med en ny design? Gärna lägga ner lite tid på det oxå :)
#1 - - Erica - 17år & Mamma till Neo <3:

Jag kan göra en, men bara om du vill..



:)

#2 - - εмма [» foto «]:

nu är min nya blogg klar:D vi kanske kan ses på lördag om du kan då?:)<3

#3 - - frida - mamma till vincent <3:

Har sanna fått körkort? =

#4 - - sanna:

Den där designen du hade innan var ju skitfin.. den blåa. Synd att du tog bort den ju :)

#5 - - bea:

haha :D



vi får laga mat snart igen :) jag har ju praktik i tre veckor så jag är upptagen hela dagarna.. men efteråt får vi ta en god lunchbit :)

Till top