Sjuk

Allmänt / Permalink / 0
Nu har förkylningen kommit till mig, som jag väntat alltså ;). Nä, men har kännt ett tag att något var på G, och nu bröt den ut. Min röst är helt konstig och hes, och min näsa är täppt och jag känner ingen smak eller lukt :(. Det är nog det jobbigaste.

Vi har besök nu oxå, Ika, min brors flickvän. Hon kom och bjöd på kladdkaka, jätte gott, kände iofs ingen smak, men jag VET hur den smakar i vanliga fall ;)

Miliam sitter på golvet med Ika och busar lite. Milton hoppar i sin hopp-gunga som han har fått utav sin mormor för ett tagsen. Han testade att hoppa hemma hos Erica occh han gillade det. Till och med så mycket så att han fortsätter att hoppa i knät på en ;). Så det fick bli en sådan så att han får hoppa av sig lite energi :)

Jag kom på en sak som jag glömt berätta om Miliam. Tro det eller ej, men han kan räkna till 3. :) Är det nu någon som inte tror mig, så får jag väl snällt försöka få det på film så jag får bevisa det :) Men jag tänker inte kämpa i onödan, så ni får säga ifrån om ni inte tror mig :) Vi här hemma och dom vi umgås med vet iaf att han kan det :) Det är hans mormor som lärt han det, genom att räkna olika saker tillsammans med honom. Första gången jag själv fick höra det så trodde jag att jag inbillade mig, men han gjorde om det flera gånger. Den gången räknade han mynt.

Imorse så va Miliam jätte mysig när han kom över till vår säng. Jag trodde han skulle komma till mig för att kela lite, men nädå, han skulle kittla mig ;) Han kittlar även Milton hela tiden, det är verkligen supergulligt, speciellt när Milton skrattar åt det :)

Tänk vad kul dom kommer få tillsammans när dom blir äldre :)

Nu ska jag kila. Hörs en annan dag :)
Till top