ojojoj

Allmänt / Permalink / 3
Oj vad vi har röjt här hemma idag. Eller, jag har bara städat lite och "passat" barnen, medans dom andra har stor-rensat och varit på tippen med det. Det har gjort mycket skilland här hemma, gött! Jag lagade även mat till oss alla som hjälpte till. Alla hade hungriga magar efter en hel dag med mycket slit.
Imorgon ska en vän till mig ha halloweenfest, och jag är bjuden. Så dit ska jag imorgon :) Säg vad fan ni vill om det - jag bryr mig inte! :P Höhö.

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på TV med min syster som är här på besök :)

Vi hörs säkert imorgon om jag har tid över till datorn :)

PUSS!
#1 - - Emelie:

Ska du med till madde???

Om du nu ska det så ses vi och vad ska du klä ut dig till om du ska göra det??

Kram

#2 - - Sandra:

Varför känner du alltid att du måste försvara dig när det gäller att gå ut?



Jag ska ut i morgon, jag ska till min bror på halloween fest, och jag ska minsann dricka lite öl! Neoh ska vara hos sin mormor och ha det så mysigt sååå, inte är det något jag skäms över. Och inget som är fel heller för den delen. Alla har rätt att komma ut och träffa vänner och ha skoj utan barn ibland :)

Kram hoppas du får det skoj!

#3 - - Emelie:

jag vet inte.. ville var aen djävulsflicka men hittade inte saker till det när jag har varit utte och handlat.. :/

Till top