Halloween party

Allmänt / Permalink / 2
Idag är det halloween party som står på schemat! Ska bli jätte kul att träffa lite folk och få lite ensam tid. Både för mig och för Jimmy. Han får ensam tid med barnen och jag får ensam tid för mig själv. Självklart kommer jag ringa hem 100 gånger som jag alltid gör när jag är ifrån barnen ;) Saknar ju alltid dom, men det är ju bara bra att få sakna dom och Jimmy lite.

Nu är det inte långt kvar tills det blir dop, jag längtar som en galning. Mysigt att träffa alla i släkten.

Nu ska mamma ha datorn så jag får dra mig :)

PUSSPUSS
#1 - - Sandra:

Svar : Okej, förstår att det är jobbigt. Fattar inte varför folk ska hålla på och lägga sig i sådär. Man är ingen supermorsa man behöver få lite ensamtid ute med vänner ibland också :)



Puss och kram!

#2 - - Erica och Neo:

Mormor är faktiskt här nu så jag frågade henne och hon gör gärna :) men hon undrar hur många ni ska ha? Ja, vi ses gärna i helgen bara jag mår bättre :-D vilken tid och när i så fall? Puss

Till top