Frågestund

Allmänt / Permalink / 5

Blir ett litet inlägg idag med :) Såklart ;) Ni va ju så duktiga på att kommentera igår ju, hehe. Med lite "hot" så ordnar allt sig, haha, nä skämt och sidor! Men kul att det trillade in lite kommentarer iaf :) Fortsätt så!

Ska ordna en video på båda mina sötingar, så ni kan få se :)

Miliam är snart 18 månader, och Milton är snart 7 månader, tiden går så snabbt!
Milton har lärt sig mycket, Miliam med för den delen :) Miliam lär sig nya ord varje dag, och jag överdriver inte. Idag lärde han sig säga, Jakob (akob) och även kaka (kacka). Han kan säga massor med ord, kan skriva ner några här : Bajs (hehe), Bebis, Mamma, Pappa, Bil, Traktor, Hej, Hejdå, Tyst. Orkar inte tänka just nu, hehe så får skriva vidare senare. Han kan även härma kanin, vovve, katt och kossa. Milton sitter själv, han kan stå upp om han håller i sig, fast han tror att han är bättre än vad han är, helt plötsligt släpper han och ramlar givetvis ;P.
Han är en sprallig liten bebis med mycket skrik, hehe. Men jag står ut ;)
(Det va svar på frågor jag fått)

Har varit i Halmstad idag, fixade barnvakter till barnen, så jag kunde handla till de i lugn och ro. Carro passade Milton och Malin passade Miliam.

Är hemma hos Carro nu, men ska snart gå..

Tänkte ha en frågestund, eftersom alla andra har det ;)
Ni får fråga PRECIS vad ni vill som rör mitt liv, men däremot så är mitt PRIVATLIV en annan sak ;) Men ställ de frågorn ni vill ha svar på, så ska jag göra så gott jag kan med att få till ett bra svar :)
STÄLL DIN FRÅGA I DETTA INLÄGG OM DU VILL HA SVAR PÅ DIN FRÅGA!
Kom igen nu och fega inte;)

#1 - - Inna:

Hej Erika!



Hoppas allt är bra med dig och barnen! :) Passar på och ställer en liten fråga: är det du som brukar städa och laga mat och göra allting annat som måste göras hemma eller är det nån i din familj som hjälper till? Och brukar Jimmy hjälpa till hemma och passa barnen?.......

Vi får se till att ses snart (om du vill förstås! ;)....

Daniela har blivit stor, hon är nästan 3 månader gammal nu, men hon gillar inte att ligga i vagnen när vi går ut, så det är lite jobbigt nu när det är så kallt och man inte kan hålla henne... Det blir ju trångt i vagnen med alla kläder och filtar och hon tycker inte om det och blir arg hehe... Så hon får trösta sig med napp när vi går ut. Men det blir lättare sen när hon har lärt sig sitta, då blir det roligare att sitta i vagnen ;)

Ha det bra!

Kramar / Inna <3

#2 - - Nina:

Åh va gulligt! Man blir nästan sugen på en lite själv när man ser dian godingar!:)

#3 - - Denise-Emilias Mamma:

tycker du om julen? vad brukar ni "fira" julafton?

vad har du tänkt att ge bort till dina barn i julklapp :)?

#4 - - Sandra - gravid i v 21:

Är det stor skillnad på att ha två barn istället för ett? :)

#5 - - Sanna:

Ska du och Jimmy skaffa ytterligare en bebis inom en snar framtid ? :)



Hoppas allt är bra med dig och din familj :)

Till top