Jaha

/ Permalink / 1
Miliam har spytt igen. Jag som trodde det va på bättringsvägen! Men så fel man kan ha. Värsta fontänen rakt ut över vår säng. Buhu. Jaja det va väl inte hela världen, det går ju att tvätta. Konstigt att varken jag eller Jimmy har känt av något ännu. Ingen annan här hemma överhuvudtaget har känt något. Men det kan ju ta sin lilla tid innan det "slår ut". Jag kommer sääääkert bli sjuk inatt  bara för att jag så gärna vill träffa Läkaren imorgon för att ha det överstökat och för att få veta hur det blir med allt. Fast jag kan ju tänka positivt istället och tänka att det kommer ju fler tillfällen om jag skulle missa tiden imorgon, hehe.

Ska snart börja på maten. Har inte gjort det ännu. Känner mig så lat idag (alltid) :P. Så det blir lite senare idag.
Efter maten så blir det antagligen mys med min egna lilla familj. Miliam är så gosig nu när han inte orkar så mycket annat.

Ha det gott!
#1 - - Jenny:

usch va hemskt! stackars er och lilla miliam!! kan inte det påverka lillen i magen om du blir sjuk!! Kan inte vara lätt...... Hoppas det går över snart!

Till top