suuuger

Allmänt / Permalink / 1
jag suger verkligen på att skriva blogg numera... jaa , inte för att jag varit så duktig på det någon gång, men nu är det verkligen kris x)..

så nu vill jag vet vad NI tycker att jag ska skriva om här i bloggen. .(vet att jag frågat förut, men mitt minne sviker rätt så rejält :P). så kom med tips om vad ni vill läsa om i min blogg .. (typ mer om grav, eller vad jag gör på dagarna, jaaa ni fattar nog vad jag menar :P)..
Va inte blyga nu ;P..

Iaf så sover miliam just nu, så jag passar på att sitta här :).. Jimmy är hemma en runda.
jag har både hunnit att skura av golven i "båda två" köken o lagat mat på en rätt så kort tid :) känner mig stolt x) haha..
Till mat så blev det potatis, sås och fisk.. gott va det!! just det, vitlöks bröd blev det oxå.. va så sugen på det ^^
Jimmy va nere i kiosken innan o köpte godis.. så godis mumsar jag oxå på ^^

oj, kom på att jag glömt o läsa bloggar idag, så ska göra det nu :D
#1 - - frida:

aah menade den filmen =)

Till top