<3

Allmänt / Permalink / 1
Miliam är så söt!! Jag satte mig nyss framför datorn och satte på lite musik och hade miliam sittandes i knät.. Han somnade :D hehe.. han måste ha varit trött, för han satt helt avlsappnat i knät på mig :P han brukar alltid röra sig jätte mycket och ska pilla på allt, framför allt tangenterna , men inget sånt idag, han somna istället ^^ min lilla gulleplutt<33

Har inte kommit längre med städningen än, men dagen är ju inte slut ännu :P skulle de va så att jag inte orkar idag , så gör jag det imorgon istället :)(men helst ska det göras idag ;P) vill att denna dagen och dagen i morgon ska gå snabbt :D för på måndag så är det äntligen dags för det efterlängtade 3D/4D Ultraljudet :D så låt dessa dagarna gå snabbt nu :D ^^

Har halsbränna som f*n idag!! ganska jobbigt!  får lindra det lite med novalucol.. men det är inte länge novalucolen hjälper idag :P blää, hoppas det blir bättre med halsbrännan!

Som sakt så sover miliam just för tillfället, och jag sotter här :) jimmy sitter nog vid den andre datorn. ska snart dra mig o fortsätta städningen (OM jag nu orkar ;) .. )
#1 - - frida:

Kan vi inte se den filmen på typ onsdag nästa vecka? :D

Till top