Jag önskar er alla ett gott nytt år!!

Allmänt / Permalink / 1
Godmorgon mina underbara läsare!

Här sitter jag och väntar på att Bea ska komma hit, bara 2 timmar och 8 minuter kvar, på ett ungefär;) Hatar att vänta på saker, känns som att tiden går så himla sakta då. Får väl fördriva tiden med lite spel sålänge.

Jag kommer inte ha någon tid över till datorn idag, det är inget jag räknar med iaf! För här ska RÖJAS undan och här ska fixas en massa :) Bara kul :D Har nog aldrig sett fram emot att städa så mycket som jag gör idag, haha!

Längtar tills klockan är 7 ikväll, för då lär alla ha kommit och maten står på bordet!

De som ska komma är:
Bea
Nellie
Fredde
Sanna
Emma
Crille
Jessan
Emelie

Och så är ju vi i familjen hemma, såklart;)

Nu ska jag fördriva tiden lite..
#1 - - EMMA SVAHN » ' pictures ' «:

det ska bli GALET roligt:D <3

Till top