Halmstad

Allmänt / Permalink / 2
Har nyss varit i Halmstad med Crille, Malin, Emma och Carro. Va bara där en snabbis. Åkte sedan vidare till Maxi i Mellbystrand och gick in på Lindex där, varför vet jag inte, haha! kunde ju lika gärna ha gått in på Lindex i H-stad :P Jaja nu blev fallet inte så iaf.

Imorgon blir en fullspäckad dag! Klockan 10 så drar vi och handlar all mat inför nyår. Sedan ska här städas! Ska även ha en hemlig liten stund med Sanna imorgon med :D Så därför kan jag inte avslöja ännu vad vi gjorde igår. Det är ju ingen hemlis egentligen, men vi vill vara ifred om vi säger så, haha!

Nellie kommer hit vid 18-tiden. Vi ska dricka kaffe. Jag har blivit helt beroende!
#1 - - jenny, - mamma till Milo ♥:

sv: ja det är helt klart en bekvämlighet för sig själv att amma om nätterna. man vill helst inte gå upp från sängen för den är så varm och skön haha :)^^

#2 - - Corina:

Nej det förstår jag, jag har själv varit nära att försäga mig några gånger ^^

Får väl se om man lyckas vara tyst om det hela graviditeten eller hur länge det varar, hehe.

Till top