Hallå!

Allmänt / Permalink / 2
Lite sent för att skriva godmorgon kanske,men jag gör det ändå. GOD MORGON ;).
Fick sova till 9 idag och då va det lilla Milton som väckte mig. Miliam somnade innan 8 igår och sov längst idag, duktig pojkes som sover ut ordentligt.
Började dagen med lite frukost till barnen. Miliam åt 2 mackor och gröt. Han ville ha mer,men det fick han inte eftersom han sitter och matar hundarna med brödet, busunge! Sen kan han ju faktist inte äta hur mycket som helst heller. Eller jo, han kan, men han får tyvärr inte det. Han är redan förstor för sin ålder och jag vill inte göra det till en stor grej så att han måste "banta" sen. Man måte sätta gränser när det gäller allt. Min lilla tjockis <3

Idag ska jag åka och handla med mamma och barnen. Ska även försöka få in bilderna idag. Men carro har inte skickat dom än, så får väl lägga in dom från carros dator :)

Nu slutar jag här! TJING!
#1 - - Inna:

Jag får kämpa med Bella varje dag och det slutar med bråk nästan varje gång hon ska äta :( Så jag säger bara att du har tur som har en så duktig kille som äter bra =)

#2 - - Wictoria - Sebastians mamma:

UNGA FÖRÄLDRAR SE HIT!

Ett Community för unga mammor är på gång.

Var med och bli intervjuad till sökmotorn.



Läs mer:

http://wictooria.blogg.se/2009/august/unga-foraldrar-se-hit.html

Till top