MVC

Graviditeten med Milton / Permalink / 1
Idag va jag på mvc, och där gick det bara bra :) Mitt sf mått är nu 37 och jag väger 75,2 kg. Ja inte är man så lätt längre ;). Först när BM kände på magen så sa hon att hon kände huvudet där uppe på mig, men lite senare så bestämde vi oss för att göra ett ultraljud och då va bebisen nere med huvudet :) Fast han låg med det åt sidan, som han gjorde på förlossningen.  Så förhoppningsvis blir det inget mer vändningsförsök!!!!! HOPPAS han vill rätta till sig helt och hållet själv nu. Han kan fortfarande snurra runt i magen på mig, vilket är jätte konstigt! För han har knappt någon plats ?! Jaja, det är väl bara han själv som vet hur han lyckas ;). Hans volter i magen ser helt konstiga ut på utsidan utav min mage. Hoppas att han inser snart att det är neråt han ska ligga - och stanna i den ställningen ;P. Allt känns mycket bätttre nu och det känns faktist okej att föda vaginalt, om det nu blir så :)
Dom kommer att hålla koll på han nu så att han inte lägger på sig för mycket i vikt, för jag får inte lov att föda ett för stort barn. Så om han nu ska öka mycket i vikt så blir jag igångsatt tidigare. (han beräknas väga 4 kilo när jag gått graviditeten ut).

På måndag så är det förlossningen som gäller (vändningsförsök om han vänt sig igen och ett tillväxt ultraljud).
Tisdag ska jag till bm igen.
Onsdag har jag tid till förlossningen igen (HOPPAS DEN TIDEN BLIR AVBOKAD, palla åka dit hela tiden, det räcker väl att vara där när man ska föda? :P)

Ja halva veckan är redan bokad (nästa vecka som kommer då)
#1 - - sanna:

min kan fortfarande göra volter med, tycker också det är knäppt för han har typ ingen yta att göra det på haha :P

Till top