Gekås

Graviditeten med Milton / Permalink / 5
Kom nyss hem. Har varit på gekås hela dagen, tungt! Såg verkligen fram emot att åka dit, istället för att bara vara hemma. Men det va ju rätt så jobbigt så jag va inte så inne i att köpa en massa :P Köpte mest till Miliam, eller, min mamma betalade så det va väl inte jag som köpte :P. Köpte även det sista som jag har saknat som ska med till förlossningen/BB. Nu är det nära, så det va väl lika bra att köpa när det ändå va så billigt :)

Imorgon ska jag till BM. Undra så hur bebben ligger nu. Själv så tror jag att han sitter igen, alltså med rumpan neråt. Det känns så och han sparkar på den sidan han sparkade när han satt innan. Han vände ju sig direkt efter vändningen, men inte helt och hållet, utan bara på sniskan. Får se vad BM säger imorgon och om det är lönt att jag åker till förlossningen på måndag. För ligger han som han ska så är det ju inte lönt att flänga in där. ska ju dit på onsdag och göra Ultraljud igen, tillväxt. Ja det ska bli spännande imorgon och se hur allt är, va ju 3 veckorsen ajg va där, för sist jag skulle vara där så va jag på förlossningen istället. Så det blev ett lite längre mellanrum denna gången.
uppdaterar mer om det imorgon :)

Inatt kommer min bror och hans tjej hem ifrån tunisien, så det är sista kvällen här nu :( Hehe har ju varit skönt att ha eget ett par dagar nu :P Men lika bra att vänja sig vid sitt vanliga hem igen, för där ska jag ju bo ett tag till :)

Imorgon ska vi umgås med Erica och Simon och Neo. Vi ska till majbrasan i hallaberg, om dom nu får elda där. För i vissa delar av sverige så är det eld-förbud. Ja vi får väl hoppas att dom får elda, annars får vi väl tända en grill och mysa utav den sorts eld istället :P

Jaja nu ska jag vila min kropp, det behövs verkligen, verker i varenda kropps-del!

Ha det fint :)
#1 - - Denise:

tänkte bara fråga vad du har med dig till förlossningen ? tänkte om du ville dela med dig eftersom alla listor på internet är hur långa som helst :)

#2 - - sandra, melinas mamma.:

va kul me gekås :D

#3 - - Anonym:

läs om hur de gick

#4 - - Anonym:

du fick ju göra kejsarsnitt, kommer du ihåg eller aa om dom sätte in en kateter i dig+,

#5 - - Anonym:

aa det är det,stoppar dom in den före snittet och all bedövning,blir det typ so att ligga i gyn+ haha sry att jag frågar men vill gärna veta lite innan, gjorde ryggmärgsbedövningen ont+du kanske inte kommer ihpg

Till top