Lösenord

Allmänt / Permalink / 1
ALLA som vill ska självklart få mitt lösenord, MEN som jag sakt till många så vill jag samtidigt hålla reda på vilka det är som läser min blogg o vilka det är som tittar på mina bilder på bdb (som då inte är vän med mig där)..
Och som jag skrev igår, inga anonyma kommentarer för jag vill ju veta vilka det är som skriver o sen är det ju de att jag inte vill ha massa dummt skrivet till mig !!  det är så det ligger till :)..
Och sen när jag då har avslöjat vår "hemlis" (om man nu kan kalla det för hemlis längre ;P) så ska jag be alla som vill ha lösenordeN skriva det till mig i privata medelande så jag kan ge ut mina lösen då :)..
Hoppas jag inte skrivit för krångligt för att kunna förstå nu :) men JAG förstår iaf vad och hur jag menar ;D haha..

Senare idag så kommer nellie o emelie hit :D längesen jag träffade emelie nu, men inte nellie, det va bara för någon dagsen :).. ska bli kul, vi ska nog kolla på andra avenyn tillsammans :).. älskar andra avenyn !! det är så jäkla bra tycker jag :D:D

nähä nu får jag flytta på arslet, för min morbro ska kolla sina mejl....


pusshej !!
#1 - - Jenniefer:

Jag vet inte om jag är vän med dig på bdb men där heter jag iaf sandinen. vill gärna ha lösenordet då jag har följt er o miliam sen långt innan han föddes.

Förlåt för att jag inte har kommenterat innan.

MVH Jenniefer

Till top