Stannar här!

Allmänt / Permalink / 2
Jag ska fortsätta blogga på denna blogg.. den är faktist lite roligare än den andra o jag saknar denna blogg en aning (A) Ska oxå öppa min blogg nu så alla kan läsa den :)

Kan väl skriva lite om vad jag gjort idag. :)

Jag har tvättat ikas tvätt åt henne för hon glömde tvätta den igår :P Jag har oxå lagat mat, makaroner o köttfärssås , ääälskar det!! Jag är hemma hos min bror o ika nu. vi gick hit o lämnade ett brev som andy fått hem till oss!!
Jag har busat med min son idag med, självklart!!

Ska skriva mer senare, idag eller imorgon. får ser när det blir :)
men nu vet ni iaf att jag är på denna blogg igen :)


hejsvejs
#1 - - sandra,melinas mamma<3:

hih ja gillar denna :D direkt länkat drån mina länkar o slipper ändra länkarna osv ;) e lat ;)

#2 - - Johanna:

Hej ikapika!



Jag sakelisaknar dig! ringde häromdagen för att säga att jag tyvärr inte kunde komma på dopet. Men du var inte hemma. =(

jag vill jättegärna träffas snart! Jag hinner inte mycket nu förtiden, har inte ens tid att träffa mig själv.. Men jag tar mig tid att träffa dig bara du hör av dig när du kan! ! ! (helger på dagen är bäst) :P Snällla ! ! ! ! Hör av dig när du får lite tid över. Och ge miliam en stor puss på hans mjuka kind ifrån mig ! Hör av dig !!!!

massa stora vänskapskramar från lilla mig // Johanna, din vän långt borta men väldigt nära ! <333

Till top