nuså

Allmänt / Permalink / 1
nu skriver jag igen :P..

Jag har börjat försöka att ge miliam lite majsvälling för att han snart ska sluta med ersättningen , sakta! tänker inte sluta helt rakt av på en gång, utan ska sluta med det sakta! MEN, miliam VÄGRAR att dricka majsvällingen när jag ger, men när min mamma ger han då äter han det!! jag har försökt några gånger, men det har inte funkat! han bara spottar ut det o börjar böla! så tillslut så ger jag alltid upp o gör vanlig ersättning till han o då äter han så nöjt :P. när mamma ger så tar han direkt.. konstigt ! men det kanske ändrar sig sen, annars vet jag inte vad jag gör, för han kan ju inte leva på ersättningen hela tiden :P.. men det är ett problem som löser sig sen!

Karin ringde mig idag igen o denna gång hann vi avsluta ;P. Ska åka o hälsa på dom på BB imon, o det ska bli så kul :D Få se deras söta lilla bebbe.. har redan sett han på bild, men det räcker inte, måste ju se han i verkliga livet :D
Ska försöka hinna att åka in där innan adventsrundan börjar, annars får jag nog ringa erica o säg att vi får gå lite senare än vad som är tänkt, o det ska nog inte göra så mycket :P men vi får se imorgon hur det blir :).. Gå adventsrundan SKA jag iaf göra :P

Jag har nyss ätit pizza, gott va det!! ska äta chips o lite annat gott ikväll med.. älskar att vara onyttig;D eller, jag kan inte sluta vara det ^^ det onyttiga är alldeles för gott :D men nu får ni inte tro att jag bara äter onyttig, för det gör jag inte :).

nu ska jag inte skriva mer :)

uppdaterar KANSKE senare ;P
#1 - - Josefine (Auroras mamma):

Tänkte på de där med majsvällingen & Milles sätt mot dig ;)

Aurora är sån mot oss ibland med.. ibland så duger de inte när jag ger i några dagar, sen väder hon & då är de enbart jag som duger.

Till top