...

Allmänt / Permalink / 8
läste precis att jag fått en fråga.. Den personen undrade hur jag kunnat få min min mens när jag är gravid ?
ööööh vem fan har sakt att jag har fått min mens nu ? :S.. jag fick den 4 veckor efter att miliam föddes, så hade jag den 2 gånger sen blev jag med barn igen!!! Såg att det va ett lite äldre inlägg personen hade kommenterat i.. Läser ni så långt bak i bloggen så får ni faktist tänka efter o räkna ut själv om jag va gravid när det stod att jag fått min mens!!
Det va ju heller inte så att jag blev gravid DIREKT när jag fött miliam, men däremot när han va 2,5 månad, och jag hann ha mensen 2 gånger, men har ingen mens nu när jag är gravid.. sen kan jag ju säga att det finns faktist (!!) folk som har sin mens ett tag in i graviditeten.!! Hoppas du är nöjd med svaret!!!!!!!

Jag är inte alls på bra humör idag! vaknade nog på fel sida!
Började tänka på en grej jag läste för ett tagsen. Det är en tjej som tycker att om man har blivit snittad så har man inte fött sitt barn :S... då har man bara fått det!.. blir så arg... Så om någon frågar mig när miliam föddes, ska jag då säga " nää miliam föddes aldrig, han kom bara"??! :S:S..
Så enligt henne har jag inte fött mitt barn! visst att jag inte födde vaginalt, men jag födde fan genom ett snitt!! aja nog om det, blir bara så irriterad på sånt tramsigt folk!!!!

Idag är det första advent! så mysigt :) adventsrunda o allt ^^ ska ju oxå hälsa på karin idag! kul :D

nu ska ja inte skriva mer, va bara meningen att jag skulle svara på frågan jag fick!
#1 - - Sandra:

Hann du ha din mens två gånger innan du blev med barn? på två½ månad :S? Oj,, jag har inte fått min än haha :P

Däremot vart avslaget knepigt och kom tillbaka en vecka efter att de försvunnit, men sedan var det ingenting.. Jag är såå glad att jag inte fått tillbaka den än haha :P

#2 - - lina:

Uh. Jag förstår verkligen din irritation. :/

#3 - - Matilda:

Vilken kontsig människa :S

#4 - - Sandra:

Då är inte jag född heller..Idiotmänniska verkar den personen vara

#5 - - Beatrice:

Vilken idiot.. ärligt.. jävligt klent resonemang! De va ju inte så att storken kom med honom! DU offrade DIN kropp för honom. även om det inte va vaginalt, så va det iaf genom din kropp!!

Vissa människor vägrar inse att dom har fel! Förstår att du blir irriterad!

#6 - - malin:

Jag läste det med!! FY fan så jävla arg jag blev, Nina med! Uschan på såna idioter!!!

#7 - - Frida:

Ph va knäppt folk de finns :/

#8 - - Alina:

Hoppas du får en bra dag! :)

Till top