Snart mat =)

Graviditeten med Miliam / Permalink / 10
Snart är det dax för maat =D längtar, är hungrig som ett as =P
Änsålänge har det inte kommit något mer, skönt !!
Hoppas inte det gör det heller, inte nu iaf..!
Och sanna, jag lovar att du ska få reda på när jag föder ^^ hehe..

Ska käka nu , gottit =D
#1 - - Nina:

Vad drömde du då? :D

#2 - - enbebisiminmage:

när är han beräknad att komma?

#3 - - Frida:

Har de kommit någon bebis än? :D

#4 - - Anonym:

hej du kan väl skriva till mig så kanske vi kan skriva på msn fick min son den 17 dec-06 då var ja 16 men nu är ja 18 o theo blir 1½ år 17/6..

#5 - - Jane :D:D:

hej jag har gjort en blogg hade s tråkigt är lixom sjuk fan vad roligt att din bebe kommer snart :D men hur gör man en sån sida ? ? den var ju jätte fin

#6 - - Cassandra:

Har du fått din bebis än?:)

#7 - - sandra:

Kan du inte skriva lite mer om dig, din pojkvän och när bebisen är beräknad att komma. Alltid kul att läsa om reaktionen då du blev gravid, ålder osv. :)

#8 - - Jessica o Nicole:

Hej ika vill bara säga grattis till lill pojken .

Mvh jessica o Nicole

#9 - - sandra:

hehe fick du också den 5,e :)?

#10 - - enbebisiminmage:

har du fått bebisen?

Till top