Natten

Graviditeten med Miliam / Permalink / 3

usch, den har nog varit den jobbigaste hittills. Har nog inte kissat så mycket i hela mitt liv , haha.
Har oxå haft sammandragningar nästan hela natten som gjort ont, Fick så ont så jag tänkte gå upp o vara vaken, för kunde verkligen inte somna, men såg ingen bra anledning till att gå upp , så låg kvar ändå.. behöver ju vila lite =) men som sakt så är det ju snart dax, så det är nog bara vanligt =). Ska till mvc till läkaren imorgon och sen träffa bm. Och ska på ultraljud på onsdag för att se efter vad det kan vara som gör min mage så hög eller stor eller vad man ska säga =P.

Synd att vädret är som det är idag, vill ju ha sooool så man kan gå en liten promenad, utan att frysa.. bara jobbigt att ha på sig en massa kläder =P Men får väl bli så ändå idag, känner att jag måste röra på mig lite, och inte bara sitta ner, även fast det gör ont som ett as när jag rör på mig, så behövs det nog =P
aja, har inte så mycket mer att skriva för tillfället =)

Så ha de fint , sålänge =P

#1 - - http://sandriiisch.blogg.se:

svar; haha jassåå :P där ser man på :) men skall länka till din blogg så ja kmr ihåg vad du heter och kan börja följa din :)

#2 - - Nina:

sv; Hahah gjorde du? :P

#3 - - Frida:

Usch va jobbigt "/ hoppas de är bättre nu :)

Till top