Lyckligast och stoltast

/ Permalink / 3

Jag är så himla glad för att vi valde att behålla miliam..!!!!!! den glädje och kärlek man ger till sitt barn är det finaste och bästa som finns !! Att bara läsa om saker jag skrivit om miliam gör mig så glad , när jag läser tillbaka om vad jag skrivit , hur duktig o så han varit, jag blir så stolt och glädjen bara rinner över mig .. =).

 Dagarna innan miliam föddes va dom hemskaste jag varit med om !! Snittet är det jag ångrar mest (även fast jag inte kunde hjälpa det ), men det känns som att det kanske kunde funnits något som jag hade kunnat göra bättre för att jag skulle få föda vanligt, som jag så gärna ville !! Visst att jag va helt slut och skrek om ett snitt när läkaren kom in efter nästan 5 timmars krystvärkar, men jag kan lova att jag skrek mer under snittet och ångrade skit mycket att jag bad om det, fast iof så hade dom gjort det i vilket fall som helst . jaja vad man kan gnälla ibland , men jag känner skuld för att jag inte fick föda vanligt !! Aja skitsamma nu=) Miliam är snart 2 månader och det har varit dom bästa 2 månaderna i mitt liv <3333

ska dra och bli tattad nu ;)

#1 - - I Magen Bor En Bebis:

Gud vilken söt son ni har! Längtar tills vår lilla pojke tittar ut!

#2 - - bea:

du gör verkligen ett kanon jobb ika! Din lilla son ska vara stolt över att ha en mamma som du. Som sagt 'ålder spelar ingen roll, det är den kärlek man ger till sitt barn' och det gör du verkligen.



Pusssssssss på er <3 ILY !

#3 - - I Magen Bor En Bebis:

Jag är 24 år. Hur gammal var du när din son föddes?

Till top