....

Allmänt / Permalink / 2

Kom nyss hem från mellbystrand, följde med mamma till maxi för o handla det hon glömde handla när hon va i halmstad :P. Gick inom kappahl för o "bara titta" lite o inom lindex med.. det gick ju bra x) Kunde inte låta bli att handla kläder till miliam! tyvcker det är så kul o jag går alltid nöjt ifrån affärn ^^. Får heller aldrig några skuldkänslor för dom pengar jag lägger ut på kläder till miliam :D.. fast nu va det iofs mamsen som betalade, men ändå :P

Ska nog fota sen, både mina nya kläder o miliams, o lägga ut på bdb, så vill ni se dom så får ni titta där ;D..
Ska snart laga mat.. Blir tacos ikväll.. :) mums!

imon ska jag hem till min kusin johanna o fika! det va längesen nu :). hon ska hämta upp mig o miliam efter jobbet tror jag :P har inte pratat så mycket med henne om det, men det lär ju märkas hur det blir ;P.. ska annars städa hela dagen imon, och det är ju verkligen JÄTTEKUL!!!

Hade skit ont i magen när jag va iväg med mamma förut, så hon fick köpa panodil på plats.. blir så orolig när jag får så ont :(.. Hoppas bara det inte är något allvarligt, vilket jag inte tror det är. men man kan ju inte låta bli att oroa sig ändå!! men men, det är så det är!!!..

Förresten så ska vi fira nyår med erica&simon, tror inte jag skrivit det tidigare :P Det ska bli mycket trevligt! ingen alkohol, o bara ta det lugnt i soffan o KANSKE gå ut en liten sväng för o säga gott nytt år till dom som är ute i byn :)..

jaja nu ska jag laga mat o fota dom nya kläderna :)

#1 - - naddie.:

tycker också det är jättesvårt och låta bli och gå inom alla butiker med babykläder... och ännu svårare är det och komma ut utan någon påse i handen :P

#2 - - Frida:

hehe nej ingen alkoholk de går ju inte iaf :P Gott nytt år :D

Till top