Barnvakt

/ Permalink / 2
I tisdes kom lilli till mig, det va jätte trevligt :D på kvällen kom även nellie(som vanligt ;) ) och emelie oxå :D Lilli sov hos mig och igår(onsdag) så kom lillis små syskon hit, så jag passade dom medans lilli o hennes mamma skulle till halmstad o fixa lite grejer. hahah hennes syskon är så jäkla gulliga o roliga :D Anna som är yngst av dom skulle berätta vilket kön alla hade, så sa hon att lilli hade en nippa (snippa då) och malin hade oxå en nippa sen när hon kom till mig så sa hon, du ha en sto nippa.(stor snippa)HAHAHHA jag började asgarv xD. Jag va själv med dom o hade självklart miliam hemma med. så när jag skulle gå på toaletten så ville jag inte stänga dörren (för man vet ju aldrig vad små busungar kan göra ^^) iaf, helt plötsligt kom anna in o kollade helt chokad på mig o sa "du har en sto umpa" sen gick hon igen. hahha (så stor är den faktist inte !!) haha ^^. jaja det va iaf kulo ha dom här igår =).
Senare igår så kom nellie o emelie hit . mycket trevligt det med, som alltid då =).
Idag kom Erica hit, alltid lika trevligt o ha henne som sällskap med :D Vi satt bara i snackade o åt lite frukost o så :). Ska träffa henne en stund på lördag med, för vi ska ju på invignings fest i det nya huset (hos ericas morbror) så hon ska oxå  komma dit :). Imorgon så är det ÄNTLIGEN karsefors som gäller, haha har längtat som ett as :P men känner ändå skuld för o lämna "bort" miliam under hela natten :(. men han kommer ha det så bra så, han kommer va i trygga händer :D
Snart ska jag på kalas hos min kusin som fyller 20 år idag , grattis !.
jaja, har inge mer o skriva nu :)
pusshej !<3
#1 - - Frida:

haha vilke gullungar :D

#2 - - Sabina - 16 och mamma:

haha ungefär något sånt sa min lillasyster till mig för ett tag sedan xD

Hon tog mig på magen och sedan på brösten och sa; Vallkar! Sabina, du har 3 stycken vallkar.

jag började naturligtvis skratta och frågade varför och vars.

då sa hon: Din mus är en valk, din mage en och dina bröst en!

Jag trodde jag skulle skratta ihjäl, så då frågade jag tillslut; Jasså, så du säger att min mus är vallkig?

och skrattade naturligtvis samtidigt.

Då sa hon: Ja, vadå? Du har ju fått barn, det är väl klart att den är det då!



Små barn säger verkligen vad de tänker :P xD

Till top